Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Zwroty i reklamacje. Jeśli chciałbyś zamówić produkt o innych parametrach, możesz zwrócić produkt i złożyć nowe zamówienie.
Czy wystawiacie fakturę proforma?
Tak, wystawiamy fakturę proforma. Ważność faktury jest umieszczona na dokumencie. Aby otrzymać fakturę proforma, prosimy o dodanie wybranych produktów do koszyka i wybranie przelewu tradycyjnego jako metody płatności. W uwagach do zamówienia prosimy o informację o fakturze proforma. Jako formę płatności wybrać przelew tradycyjny (i go nie zreazlizować).
Czy dostarczacie zamówienia za granicę?
Tak, zamówienia mogą zostać wysyłane za granicę. W tym celu prosimy o kontakt z działem handlowym. Istnieje też możliwość podczas składania zamówienia wyboru odbioru osobistego i dodania w polu "Uwagi do zamówienia" odpowiednich informacji. Skontaktujemy się w najkrótszym możliwym czasie z Państwem.